Smitte hos en ansatt
I dag fikk vi beskjed om at en av våre ansatte har testet positivt på C-19. Vedkommende fikk symptomer søndag 29/11. Holdt seg hjemme og ble testet. Sammen med smittesporingsteamet i kommunen har vi gjennomført smittesporing iht FHI sine retningslinjer. 1 pasient er satt i karantene, men etter samråd med kommuneoverlegen reiste vedkommende hjem til… Les mer »

